All Press Releases for August 06, 2018

International Filmmaker Victoria Napolitano and Italian Custom Auto Maker Luca Caputo Partner for New Film

Production for 'From Beverly Hills to Galatone' slated for October 2018

"I have always had a strong passion for Italian cars."

BEVERLY HILLS, CA, August 06, 2018 /24-7PressRelease/ -- International filmmaker Victoria Napolitano has just announced that she is partnering with Italian custom auto maker Luca Caputo, owner of Scuderia Caputo, to produce 'From Beverly Hills to Galatone'.

The new film and 13 episode realty show series will show the journey of a woman's passion for cars and a man's passion for building them.

Napolitano's love for cars began when she was young, and when she met Caputo, her love for cars grew further. Caputo's specialty is restoring cars to their original condition, and his abilities include creating original designs from end-to-end. Caputo's customers have the unique opportunity to get the car of their dreams.

'From Beverly Hills to Galatone' is slated to begin production in October 2018. Financing is being conducted in two ways: by purchase of products through the VNSN.TV Caputo-Napolitano platform; and through three-tier sponsorship featuring credits on marketing material and an exclusive interview on Victoria Napolitano's expanding entertainment channel, VNSN.TV.

Italiano
La regista internazionale Victoria Napolitano, ed il produttore automobilistico italiano Luca Caputo, collaboreranno in un nuovo film
La produzione di 'Da Beverly Hills a Galatone' è programmata per ottobre 2018

BEVERLY HILLS, CALIFORNIA, 6 AGOSTO, 2018 - La regista internazionale Victoria Napolitano ha appena annunciato una collaborazione con il produttore automobilistico italiano Luca Caputo, proprietario della Scuderia Caputo, per la produzione di "Da Beverly Hills a Galatone".

Il nuovo film rappresenterà il viaggio di una donna amante delle auto, e quello di un uomo con la passione nel costruirle.

L'amore di Napolitano per le auto è iniziato quando questa era giovane, ed in seguito al suo incontro con Caputo, questo sentimento è cresciuto ulteriormente. La specialità di Caputo è il ripristino delle auto al loro stato originale, e le sue abilità gli permettono la creazione di disegni originali end-to-end. Ai clienti di Caputo viene concessa l'irripetibile opportunità di ottenere l'auto dei loro sogni.

La produzione di 'Da Beverly Hills a Galatone' è stata programmata per l'ottobre 2018. Verrà finanziata in due diversi modi: grazie alla vendita di prodotti attraverso il portale VNSN.TV Caputo-Napolitano platform; ed attraverso delle sponsorizzazioni a tre livelli, figuranti riferimenti sul materiale di marketing, ed un'esclusiva intervista a proposito del nuovo canale d'intrattenimento di Victoria Napolitano, VNSN.TV.
È possibile trovare ulteriori informazioni visitando

In riferimento al Victoria Napolitano Group LLC
Il Victoria Napolitano Group è il marchio ad ombrello del Victoria Napolitano Shopping Network (VNSN.TV), Mademoiselle French Collection, Opulento Dolci, Opulento Caffe, Podcast internazionali e riviste di lusso.

After 11 successful years of magazine publishing and over 1.6 million readers worldwide, managing partner, Victoria Napolitano of The Victoria Napolitano Group brings her luxury magazines to life on VNSN.TV. Featuring content that readers rave about, the Victoria Napolitano Experience goes a step further to give it to you live. From luxury, to romance and self-help, VNSN.TV has everything a full color, exquisitely designed magazine offers—and now it's LIVE!

Victoria Napolitano
The Victoria Napolitano Group LLC.
Beverly Hills, California
Voice: 408-887-5333